Pažeidžiamumų atskleidimas
Mes, Pulsar, į kibernetinį saugumą žiūrime labai rimtai. Atidžiai laikydamiesi Jungtinės Karalystės produktų saugos ir telekomunikacijų infrastruktūros (PSTI), užtikriname maksimalų namų tinklų ir daiktų interneto įrenginių kibernetinį saugumą, įskaitant visus Pulsar įrenginius, kurie jungiasi prie interneto.
Pagal PSTI visi mūsų prijungiami produrrai nebeturi iš anksto į prietaisus įkeltų, lengvai atspėjamų numatytųjų slaptažodžių. Dabar visuose gaminiuose yra unikalūs slaptažodžiai, kurių negalima atstatyti į gamyklinius.
Prietaisai turi būti su atitikties deklaracija: atsisiųsti PSTI pareiškimą.
Jei pastebėjote bet kokią galimą saugumo riziką, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu support@pulsar-vision.com. Pranešimo gavimą patvirtinsime per dvi carbo dienas.
Tuomet kas 10 darbo dienų jus informuosime, kol problema bus visiškai išspręsta. Atkreipkite dėmesį, kad tam tikrų problemų sprendimas gali užtrukti iki 90 dienų, todėl vertiname jūsų kantrybę.
Kad procesas vyktų greičiau, maloniai prašome pranešime nurodyti toliau pateiktą informaciją:
- Paveikto prietaiso modelis, serijos numeris ir programinės įrangos versija;
- Problemos aprašymas;
- Kaip kilo problema (arba kaip ją atkartoti).
Atkreipkite dėmesį, kad ši politika taikoma tik saugumo klausimams. Kitų problemų ir klaidų sprendimo procesas gali būti vykdomas pagal skfirtingus protokolus.